5 minute lângă corp

astăzi am avut prima criză de ipohondrie. mi s-au înmuiat picioarele şi au început să-mi bată plămânii foarte tare.

mi-am văzut faţa în oglindă şi m-a speriat.

m-au speriat şi butoanele liftului când s-au aprins.

m-am aşezat pe pat încovoiată, strângând o pernă între piept şi ghenunchii pe care am reînceput să îi simt. s-a aşezat pe partea rămasă de pat şi şi-a lipit spatele de al meu astfel încât eu să îi pot simţi coloana vertebrală lângă a mea.

”pentru câteva secunde nu am mai ştiut de tine ”

”m-ai scuipat afară dar am rămas”

3 responses

  1. ce scrie pe crucea unui ipohondru? R: Ti-am spus eu :))…Nu cred ca era locul dar mi-am amintit de asta. Lasand glumele la o parte, foarte frumos scris, imi place :*

    October 24, 2009 at 7:02 pm

    • de o gluma e mereu loc 😀

      October 24, 2009 at 7:04 pm

  2. sper ce esti bine! si nu uita ca mai rau ca anul trecut,ma refer la locul infect in care am stat, nu poate fi!
    si sper ca te vei tine de promisiunea facuta!

    October 24, 2009 at 11:07 pm

Leave a comment